Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Koopetycja w klastrach kreatywnych autor: Barbara Jankowska
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Koopetycja w klastrach kreatywnych

Przyczynek do teorii regulacji w gospodarce rynkowej
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 978-83-7417-605-7
Liczba stron: 343
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
39,00 zł

Pozytywny wpływ środowiska klastrowego na konkurencyjność, innowacyjność i internacjonalizację przedsiębiorstw pokazywany przez licznych badaczy zachęca do stawiania pytań o użyteczność takiego rozwiązania w XXI wieku. Cechą charakterystyczną klastrów jest łączenie dwóch przeciwieństw - konkurencji i kooperacji, co określane jest mianem koopetycji.
W pracy w centrum uwagi znalazła się koopetycja w klastrach kreatywnych, a więc w takich, których rdzeń stanowią branże obejmujące przedsiębiorstwa zaangażowane w działalność twórczą i kreujące produkty/usługi nasycone wiedzą.
Implikacje koopetycji dla międzynarodowej konkurencyjności, innowacyjności i umiędzynarodowienia przedsiębiorstw przedstawiono na podstawie badań przeprowadzonych w Polsce, Danii i w Japonii.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier