Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
Wersja papierowa
Autor:
Bacior Michał
Wydawnictwo:
CeDeWuISBN: 978-83-7556-747-2
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 154
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2019 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
48,00 zł
W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości
filozoficzne aspekty wartości
instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.