Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego
Wersja papierowa
Autor:
Bacior Michał
Wydawnictwo:
CeDeWuISBN: 978-83-7556-751-9
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 166
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2, 2015 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny (Uwaga: Niski stan magazynowy)
52,00 zł
W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.