Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 12 produktów,
łącznie za kwotę 3 650,10 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
The Collaborative Body in Qualitative Research
Collective Bodies
300,50 zł

 
ksiazka tytuł: M-Powering Marketing in a Mobile World autor: Banerjee Syagnik
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

M-Powering Marketing in a Mobile World

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Business Expert Press
ISBN: 978-16-315-7003-2
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 148
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
86,80 zł

The mobile, device-led integration of online and offline worlds has introduced many uncertainties and opportunities. These have driven businesses, researchers, and policymakers to learn more about this rapidly changing domain. To help businesses compete, survive, and thrive in this transforming environment, it is essential to structure their understanding of the field and provide conceptual frameworks as decision aids. In M-Powering Marketing in a Mobile World, we present a concise guide for executives in general, digital marketers, and for interested researchers and policymakers. We identify key emerging trends, develop frameworks based on critical variables, and draw lessons for marketers. The book illustrates the processes by which mobile devices have transformed economies worldwide, the evolving face of Internet usage, strategies adopted by corporations, their applications in retail, emerging data and metric generation processes, as well as policy issues. It explains how mobile devices have become the market's steppingstone toward an IoT-infused environment, a gateway for artificial intelligence-driven marketing processes and the entry portal for a potentially hyperautomated future of consumption.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier