Poznań

 

 
Produkt "Kobieca ejakulacja i punkt G" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 3 produkty,
łącznie za kwotę 138,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Kobieca ejakulacja i punkt G
Sundah Deborah
60,00 zł

 
ksiazka tytuł: Visual Intelligence autor: Barry Ann Marie Seward
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Visual Intelligence

Perception, Image, and Manipulation in Visual Communication
Wersja papierowa
Wydawnictwo: State University of New York Press
ISBN: 978-07-914343-6-9
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 440
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1997 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
204,90 zł

<p><b>Cuts across perceptual psychology, art, television, film, literature, advertising, and political communication to give the reader critical insight into the holistic logic and emotional power of the images that dominate our lives.</b></p><p>Today, our environment is dominated by the visual. This book explores "visual intelligence" as a basic and indispensable tool of cultural survival. The author offers a practical manual on a non-superficial level for those who seriously want to know how images are processed, how they function in relation to our innermost beings, and how they form the psychological fabric of our political, social, and economic environment. Barry defines how we derive meaning from images and examines perceptual process, how it has evolved, and the role it plays in our thinking. She critically examines the concept of rationality and explores how visual logic works to create meaning. The book goes behind the obvious and beyond the superficial as it critically examines the visual power and logic of images, cutting across a variety of areas: perceptual psychology, art, television, film, literature, advertising, and politics.</p><p>The second section of Visual Intelligence examines the role which various media play in creating the images which impact our lives: how visual images create a language with profound psychological meaning, and how print, television, and film media manipulate images to create desired emotional effects. Close-ups explore visual subtleties in such areas as digital manipulation, camera attitudes, and contextual framing, as well as the social consequences of "image" as an abstract concept expressed in concrete visual terms. Part III looks critically at the most controversial areas of image persuasiveness today-advertising, politics, and entertainment.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier