Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Stop Being a Super Chicken autor: Bavle Lana T
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Stop Being a Super Chicken

The Importance of Building Relationships at Work and at Home
Wersja papierowa
Autor: Bavle Lana T
Wydawnictwo: FriesenPress
ISBN: 978-10-391-9829-6
Format: 14.0x21.6cm
Liczba stron: 156
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2023 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
71,00 zł

Our relationships have the power to shape our entire lives. Learn how to inspire loyalty and motivation; develop productivity and efficiency; build stronger and more meaningful connections; and, transform your team-and your organization-for the better. How? Stop being a super chicken.<br /><br />Riffing off Margaret Heffernan's TED Talk, "Forget the Pecking Order at Work," Stop Being a Super Chicken lays the groundwork for making a more effective, prolific, and dependable team. Bavle flips the current business model on its head by proposing that with compassion, team building, inclusion, communication, and positive motivation, you can make the most of your team (yourself included).<br /><br />Whether you are an employee or employer, a leader or a follower, Stop Being a Super Chicken is a must-read. It will help you shift your perspective, build resilience and awareness, create positive relationships, and inspire motivation within your team, department, and organization.<br /><br />Bavle offers practical advice, personal anecdotes, and helpful examples, effectively showcasing the dos and don'ts of leadership and management for a beneficial work environment.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier