Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Wpływ jakości usług bankowych na lojalność klientów autor: Bellahi Dah
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Wpływ jakości usług bankowych na lojalność klientów

Wersja papierowa
Autor: Bellahi Dah
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-03-68428-5
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 56
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2021 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
266,60 zł

Przyjmując relacyjne podejście oparte na klientach, banki islamskie, podobnie jak wszystkie firmy usługowe, dążą do zagwarantowania i poprawy satysfakcji poprzez doskonalenie jakości obsługi, aby zatrzymać obecnych klientów, przyciągnąć ich. Nowy potencjał, ale przede wszystkim promować relacje z nimi. Jest to ważniejsze dla tych instytucji, które mogą polegać tylko na postrzeganej jakości usług, aby stawić czoła konkurencji. Podstawowym celem artykułu jest określenie wpływu jakości obsługi na zachowania lojalnościowe klientów wobec ich banków. W 2019 roku przeprowadzono badanie ilościowe z udziałem 356 klientów 6 banków islamskich w Mauretanii. Wyniki analizy danych z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych pokazują, że jakość obsługi pozytywnie wpływa na satysfakcję klientów, ale nie wpływa na zaufanie i lojalność. Z drugiej strony, akredytacja satysfakcji, w znacznym stopniu, zaufanie, tak jak znacznie wzmacnia lojalność klientów.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier