Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 8 produktów,
łącznie za kwotę 512,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Węch
Barwich Ann-Sophie
79,90 zł

 
ksiazka tytuł: Between Marx and Coca-Cola autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Between Marx and Coca-Cola

Youth Cultures in Changing European Societies, 1960-1980
Wersja papierowa
Redakcja: Schildt Axel
Wydawnictwo: Berghahn Books
ISBN: 978-18-454-5333-6
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 436
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2006 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
217,50 zł

<p>
In the 1960s and 1970s, Western Europe's "Golden Age" (Eric Hobsbawm), a new youth consciousness emerged, which gave this period its distinctive character. Offering rich and new material, this volume moves beyond the easy conflation of youth culture and "Americanization" and instead sets out to show, for the first time, how international developments fused with national traditions to produce specific youth cultures that became the leading trendsetters of emergent post-industrial Western societies. It presents a multi-faceted portrait of European youth cultures, colored by differences in gender, class, and education, and points out the tension between emerging consumerism and growing politicisation, succinctly expressed by Jean-Luc Godard in his 1967 pairing of "Marx and Coca-Cola."</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier