Media dwudziestolecia
Wersja papierowa
Wydawnictwo:
Narodowe Centrum KulturyISBN: 978-83-7982-404-5
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 256
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wydanie: 2022 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
42,00 zł
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe – media XX wieku.
Kolejny tom z serii „20 lat XX wieku” pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji – mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.