Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Relationships as an Organisational Communication Strategy autor: Bonfadini Gerson José
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Relationships as an Organisational Communication Strategy

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-06-53799-1
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 108
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2023 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
428,50 zł

The book deals with the subject of the relationship between organisations and their different publics, studied in the doctoral research in Social Communication defended by the author. The text moves through different areas of human knowledge: sociology, anthropology, social psychology, economics, administration and social communication. Organisational relationships were analysed in the context of strategic communication, i.e. it describes how organisational relationship actions generate communication strategies that are perceived and understood by the public. The study validated the working hypotheses arising from the integration of categories common to the areas of Public Relations and Relationship Marketing. Five categories were selected: Commitment, Trust, Co-operation, Power and Satisfaction. The qualitative-quantitative research generated 30 organisational relationship variables that were applied and validated for different audiences at a higher education institution, as well as making it possible to assess the perception of different audiences and their degree of understanding of the relationship actions developed by the organisation.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier