Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym autor: Borusiak Barbara, Wanat Tomasz
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym

Nowość
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788382110227
Format: B5
Liczba stron: 188
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
39,00 zł

1. Merchandising jako element zarządzania kategorią
1.1. Geneza i istota merchandisingu
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka stosowania merchandisingu
2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie.
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów
2.4. Ekspozycje promocyjne
2.5. Aranżacja okien wystawowych
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu
3. Merchandising w handlu internetowym
3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym
a internetowym
3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja
prezentowania informacji
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu
internetowego
4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu.
4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów
4.4. Prezentacja produktu na karcie produktu
4.5. Wizualizacja produktu
5. Techniki perswazyjne stosowane w merchandisingu internetowym..
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier