1. Merchandising jako element zarządzania kategorią
1.1. Geneza i istota merchandisingu
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka stosowania merchandisingu
2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie.
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów
2.4. Ekspozycje promocyjne
2.5. Aranżacja okien wystawowych
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu
3. Merchandising w handlu internetowym
3.1. Podobieństwa i różnice pomiędzy merchandisingiem w handlu stacjonarnym
a internetowym
3.2. Architektura informacji w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja
prezentowania informacji
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu
internetowego
4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu.
4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów
4.4. Prezentacja produktu na karcie produktu
4.5. Wizualizacja produktu
5. Techniki perswazyjne stosowane w merchandisingu internetowym..
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną.