Budowanie znaczeń dydaktyki W sześćdziesiątą rocznicę powstania Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Wersja papierowa
Wydawnictwo:
UMCSISBN: 978-83-227-9570-5
Format: 17.5x24.5cm
Liczba stron: 286
Oprawa: Twarda
Wydanie: 2022 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
54,60 zł
Treść publikacji wnosi nowe spojrzenie na zagadnienia z zakresu dydaktyki. Przedstawione kwestie w kontekście dorobku naukowego i programowego pracowników Katedry Dydaktyki wypełniają lukę w literaturze naukowej, ważnej dla rozwijania myśli pedagogicznej, w tym dydaktyki jako subdyscypliny pedagogiki. Uważam, że książka jest wartościową pozycją dla poznawania, upowszechniania dorobku dydaktyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz inspiruje do po-głębienia znajomości problemów prezentowanych w pracy.
Z recenzji dr hab. Ewy Borowiec