Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Influencer Relations autor: Chapple Duncan S
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Influencer Relations

Insights on Analyst Value 2e: Expanded second edition
Wersja papierowa
Redakcja: Sakakeeny Robert
Wydawnictwo: Lighthouse Analyst Relations Ltd
ISBN: 978-09-06-37808-3
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 152
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
52,50 zł

<p>2018 second edition with a new chapter on Gartner Inc&#39;s Magic Quadrant.&nbsp;</p><p>Valuable analyst and advisory firms like Gartner Inc and Forrester Research influence half of the world&rsquo;s spending on information and communications technology. As a result, tens of thousands of analyst relations professionals are engaged in influencer marketing campaigns focussed on shifting those researchers and consultants impact on high-growth markets. No-one has more expertise into the value of analysts and advisors than Duncan Chapple and Sven Litke. As the managing partners of Kea Company, the world&rsquo;s largest analyst relations consultancy, their book gives their insights into how analyst value is created and captured. The book also includes contributions by notable industry figures, including Andrew Reed, Annelieke Nagel, Anthony Kennada, Bram Weerts, Christopher Manfredi, Derk Erb&eacute;, Donna Stein, Efrem Mallach, Hank Barnes, Lawrence Hecht, Michael Cot&eacute;, Neil Pollock, Peggy O&#39;Neill, Rebecca Lieb, Sharon Robinson, and Suyog Shetty.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier