Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 13 produktów,
łącznie za kwotę 2 249,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
All Children are Gifted
Carter Suzanne
47,20 zł

 
ksiazka tytuł: An Introduction to Social Media Marketing autor: Charlesworth Alan
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

An Introduction to Social Media Marketing

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-04-15-85617-1
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 252
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2014 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
451,20 zł

<P>Social media has given marketers a way to connect with consumers in an unprecedented and revolutionary way, but the very newness of this medium is as challenging as it is exciting, particularly to those who aren't 'digital natives'. This is the first textbook for students that offers a step by step guide to this newly dominant marketing discipline. </P>
<P></P>
<P>Mirroring its sister text <I>Digital Marketing: a Practical Approach</I>, this book is grounded in solid academic underpinnings, but has a lighter, hands-on approach that is perfect for shorter courses and additional reading. </P>
<P></P>
<P>Chapter exercises not only help develop knowledge, but test the learners' understanding of how the various concepts and models are best used by requiring them to investigate how they are best applied in real-world scenarios. </P>
<P></P>
<P>The book is supported by the author's excellent website, which includes links to continually updated statistics as well as articles that keep the reader in touch with the constant changes to this dynamic area.</P>
<P></P>
<P>Topics covered in this book include: </P>
<P></P>
<UL>
<P>
<LI>Social networking</LI>
<P></P>
<P>
<LI>Consumer reviews</LI>
<P></P>
<P>
<LI>Social service and support</LI>
<P></P>
<P>
<LI>Real-time social media marketing</LI>
<P></P>
<P>
<LI>Blogging</LI>
<P></P>
<P>
<LI>Viral marketing and influencers</LI>
<P></P>
<P>
<LI>Advertising on social media</LI>
<P></P></UL>
<P>And much more.</P>
<P></P><I>
<P>An Introduction to Social Media Marketing</I> is the first of its kind and ideal reading for students who want to work in a digital marketing environment, as well as the traditional marketer who wants to get to grips with this vibrant, and potentially lucrative facet of present-day marketing. </P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier