Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Crm-A Pathway autor: Chavan Rajashri
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Crm-A Pathway

A Case Study of Hotel Industry
Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-593-8052-5
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 152
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
473,10 zł

This book envelops theoretical aspects of CRM in relation with hotel industry in Indian scenario. Customer relationship management is a paradigm shift for developing nations and majority of market oriented organizations are not following CRM as their main frame strategy. Understanding the segmentation, profile of targeted customers and designing CRM to facilitate its implementation is an urge. The model for relationship management of customers has been worked out which can be computerized to generate desired report for implementation.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier