Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Innovative Entry Strategy Makes You Go Further autor: Chen Lotus Hepeng
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Innovative Entry Strategy Makes You Go Further

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-443-0631-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 108
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
383,40 zł

The Chinese pizza restaurant market is experiencing a rapid growth and to entrepreneurs it represents exciting business opportunities. In order to explore the opportunities of competing on this market, this thesis applied two existing theories: Porter's Five Forces (PFF, Porter, 1980) and the Blue Ocean Strategy (BOS, Kim and Mauborgne, 2005) to understand the Chinese pizza restaurant market and create an innovative entry strategy for a pizza restaurant---ABFPR. The purpose of the thesis was to see if a combination of PFF and the BOS was useful for providing an analytical framework to create an entry strategy for ABFPR. Both qualitative and quantitative methods were utilized in this study. The findings indicated that PFF can help with providing an analytical framework of the Chinese pizza restaurant market, and the BOS can help creating differentiated value offerings in order to address the competition related challenges revealed during Porter's analysis. The results are relevant to entrepreneurs who are interested in opening restaurants in the Chinese pizza restaurant market and the model can benefit the entrepreneurs to exploit and develop the Chinese pizza restaurant market.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier