Program lojalnościowy
Od zbierania punktów do grywalizacji
Wersja papierowa
Autor:
Chrąchol-Barczyk Urszula
Wydawnictwo:
edu-LibriISBN: 978-83-656-4885-3
Format: 16.5x23.5cm
Liczba stron: 120
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2021 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
49,00 zł
Publikacja | Format | Wydanie | Cena |
---|---|---|---|
eKsiążka | epub | 1, 2018 r. | 40,00 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2018 r. | 40,00 zł |
eKsiążka | 1, 2018 r. | 40,00 zł |
Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.