Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 8 produktów,
łącznie za kwotę 747,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
W szarej sukience
Kiec Izolda
32,50 zł

 
ksiazka tytuł: Teaching At-Risk Students to Read autor: Clanton Harpine Elaine
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Teaching At-Risk Students to Read

The Camp Sharigan Method
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-33-19-50623-4
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 64
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2016 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
220,30 zł

<div>This Brief provides the theoretical foundation of the Camp Sharigan program, while discussing its practical applications and summarizing research studies. It addresses the question often raised in literature and in school-based settings: &nbsp;What is the most effective way to teach children to read? Chapters explore a group-centered approach to correcting reading failure and offers research-based field studies to demonstrate the success of the Camp Sharigan method. The group-centered theory combines learning and counseling into the same program to strengthen education and mental health. In addition, creative-art therapy techniques are also explained and demonstrated.&nbsp;</div><div><br></div><div>Featured topics in this Brief include:&nbsp;</div><div><ul><li>Vowel clustering and its use in improving phonemic awareness.&nbsp;<br></li><li>Why group-centered prevention is better for teaching.&nbsp;<br></li><li>The importance of cohesion and cohesive-learning in group-centered prevention.&nbsp;<br></li><li>The use of individualized rotation to increase motivation and instruction in children who struggle to read.&nbsp;</li></ul></div><div><i>Teaching At-Risk Students to Read</i> is as an essential resource for psychology and educational professionals as well as researchers and graduate students who are interested in improving teaching methods with at-risk students, reducing school dropout rates, increasing intrinsic motivation for struggling readers, changing to an effective method for teaching children to read, improving student engagement, and strengthening self-regulated learning.&nbsp;</div><div><br></div>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier