Wkład edukacji zawodowej i technologicznej
ISBN: 978-62-06-18361-7
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 144
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Niniejsza książka przedstawia badanie ilościowe dotyczące wpływu edukacji zawodowej i technologicznej na poprawę zdolności kobiet do zatrudnienia i dochodów, prezentując emancypacyjną propozycję pedagogiczną, która ma na celu przerwanie cyklu nierówności płci. W scenariuszu, w którym kobiety nadal napotykają znaczące bariery, jeśli chodzi o dostęp do możliwości zatrudnienia i kwalifikacji, książka wykorzystuje dane i analizy statystyczne, aby pokazać, w jaki sposób edukacja ukierunkowana na integrację i autonomię może być ścieżką transformacji. Opierając się na badaniach ilościowych, autorzy identyfikują i analizują skuteczne strategie integracji kobiet na rynku pracy poprzez kursy techniczne i technologiczne, które doceniają ich talenty i potencjał. Przedstawiona propozycja pedagogiczna wykracza poza szkolenie zawodowe, dążąc do wzmocnienia pozycji kobiet, aby mogły one działać jako agenci zmian w swoich społecznościach i sektorach produkcyjnych. Skierowana do menedżerów i decydentów publicznych oraz każdego, kto wierzy w edukację jako środek emancypacji społecznej, książka ta podkreśla, w oparciu o konkretne dane, znaczenie promowania równości płci w edukacji.