Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 4 produkty,
łącznie za kwotę 324,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Arachne's Exile
Bennett Christopher L.
77,90 zł

 
ksiazka tytuł: Digital Dawn in Adland autor: Crawford Robert
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Digital Dawn in Adland

Transforming Australian Agencies
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-10-320-1663-4
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 178
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2023 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
300,90 zł

<P>Drawing on a unique study of Australian advertising agencies at the dawn of the digital era, this book provides a hitherto unexplored study of the advertising industry at a point of its disruption. By exploring the dynamic interaction between this established but complacent industry, and a radically new communication medium, this book reveals how advertising agencies were forced to change fundamentally, yet as an industry helped shape the digital economy, and the platforms that dominate it.</P>
<P></P>
<P>Based on contemporary reports, company archives, personal archives, and over 50 interviews with past and current advertising practitioners across the range of agency departments, this unique historical narrative reveals how power shifts between agencies, advertisers, and other media platforms forged the current models of advertiser-funded digital media.</P>
<P></P>
<P>For scholars of marketing, media, communication, and contemporary history, this is an illuminating perspective on the early impact of the digital revolution and its relevance to the media landscape today.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier