Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 152,30 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Über Malerei und Bildhauerarbeit in Rom
von Ramdohr F. W. B.
152,30 zł

 
ksiazka tytuł: Creating Value in Financial Services autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Creating Value in Financial Services

Strategies, Operations and Technologies
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-14-613-7081-9
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 512
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
684,70 zł

<em>Creating Value in Financial Services</em> is a compilation of state-of-the-art views of leading academics and practitioners on how financial service firms can succeed in today's competitive
environment. The book is based on two conferences held at New York University: the first, `Creating Value in Financial Services', held in March 1997, and the second, `Operations and Productivity in Financial Services', in
April 1998. <br/> The book is essentially designed to be a compendium of leading edge thinking and practice in the management of financial services firms. There is no book today that has this focus. It contains ideas
that can apply to other service industries. Topics addressed are increasingly important worldwide as the financial services industries consolidate and search for innovative new directions and ways to create value in a
fiercely competitive environment.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier