Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Dynamic Visual Variance For Believable Game Worlds autor: Crumpler Clinton
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Dynamic Visual Variance For Believable Game Worlds

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-597-1273-9
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 108
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
0,00 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

The following is a study into the understanding of the modularity and visual production pipeline used by many modern major gaming companies, as well as a study of constructing engaging player environments. By using modularity in environment creation, production teams can create levels and environments faster and more efficiently by cutting down overall development time. Modularity and reusable assets can become more obvious to players when exploring the environment when similar meshes and scenes are depicted more than once. The result of this repetition dissolves player immersion and environment credibility. By incorporating key game construction techniques, the altered production pipeline and additions will grant the level designer, environment artists, and overall production team greater capability to break up the static feeling of modular design. As this thesis will demonstrate, by using and combining three specific construction techniques-vertex blending, shader controls, and displacement-the modeler, texture artist, environment artist, and level designer will have more direct control of the final outcome of the environments and levels they can create.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier