Podróż zakupowa
ISBN: 978-62-08-61748-6
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 56
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2025 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Od ponad 25 lat organizacje digitalizują i automatyzują swoje procesy zaopatrzenia z wykorzystaniem nowych technologii. Zakupy stale ewoluują, aby sprostać coraz większym wymaganiom biznesu, które wykraczają daleko poza oszczędność kosztów. Kluczowym wnioskiem płynącym z mojej książki jest to, w jaki sposób technologia, a zwłaszcza narzędzia do e-zakupów, mogą przyczynić się i dostarczyć wartość, napędzając bardziej wydajne strategie zaopatrzenia i umożliwiając przyszły sukces. W szczególności e-sourcing lub autonomiczne rozwiązania w zakresie zaopatrzenia mogą w coraz większym stopniu przeciwdziałać sytuacjom takim jak monopole dostawcze, kartele, w których przewaga dostawców ma tendencję do utrudniania i hamowania konkurencji na danym rynku.