Podróż zakupowa
Jak zmieniła się z taktycznej na strategiczną?
Wersja papierowa
Autor:
Cukier Michal
Wydawnictwo:
KS OmniScriptum PublishingISBN: 978-62-08-61739-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 60
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2025 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
269,60 zł
Zakupy jako funkcja zawsze stały na granicy firmy, patrząc na zewnątrz i skanując środowisko w poszukiwaniu nowych możliwości i potencjalnych wątków. Nabywcy często mają do czynienia z szerokimi i złożonymi wymaganiami dotyczącymi pracy w ramach, a w niektórych przypadkach zarządzania zbiorem zewnętrznych interesariuszy zwanych dostawcami, którzy obsługują ich firmę macierzystą. Celem tej książki jest przedstawienie, w jaki sposób działania związane z zakupami wraz z ich innowacyjnymi narzędziami i technikami przyczyniają się do ogólnej wydajności organizacji biznesowych.