Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 40,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Mów mi Majkel
Cat Helen
40,00 zł
  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  •  

 
ksiazka tytuł: Call Center Savvy autor: Dawson Keith
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Call Center Savvy

How to Position Your Call Center for the Business Challenges of the 21st Century
Wersja papierowa
Autor: Dawson Keith
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-15-7820-050-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 220
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1999 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
212,30 zł

It's not just the technology, the people, or the customers. It's all three, and more: call centers are not just places where calls arrive. They are a strategic business asset, the core of your business's customer relationship strategy. Call Center Savvy is an exploration of how the call center works, and how it fits into the big picture. What the future holds. How new technologies will affect operations. How international expansion is changing things. What the role of the Internet will ultimately be. Call Center Savvy can help a smart call center manager position his or her center for long term success. It's about seeing beyond today's problems, to tomorrow's opportunities.It's not enough to know about call center technology; for your center to excel in the 21st Century, you need call center savvy. ;

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier