Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: THE PSYCHOLOGY OF PERSUASION autor: Delgado Sonya
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

THE PSYCHOLOGY OF PERSUASION

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-08-38256-8
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 60
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
269,60 zł

The Psychology of Persuasion: How to Influence Your Customers is a practical and eye-opening guide that will take you to the heart of human decision making. This book not only breaks down the fundamental principles of persuasion, but also shows you how to apply them ethically and effectively in the world of marketing and beyond.Whether you're an entrepreneur, a marketing professional, or simply someone interested in better understanding human behavior, this book gives you the knowledge you need to positively influence and achieve success, without losing sight of ethics and authenticity. Get ready to transform your strategies and win over your customers like never before!

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier