Diagnozowanie kompetencji społecznych
dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym
Wersja papierowa
Autor:
Deptuła Maria, Misiuk Agnieszka
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWNISBN: 978-83-01-19043-9
Format: 14.5x20.5cm
Liczba stron: 226
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2024 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
59,00 zł
Publikacja | Format | Wydanie | Cena |
---|---|---|---|
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 59,00 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 59,00 zł |
Książka dostarcza rzetelnej wiedzy na temat kompetencji społecznych i ich znaczenia dla funkcjonowania dziecka w otoczeniu społecznym. Omówiono w niej narzędzia ułatwiające nauczycielom diagnozę kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym.
Przedstawiono także propozycję sposobów poznawania umiejętności współpracy dzieci w młodszym wieku szkolnym z perspektywy dziecka, rówieśników i nauczyciela.
Diagnoza kompetencji społecznych dzieci może być punktem wyjścia w planowaniu pracy wychowawczej lub sposobem sprawdzenia efektów działań już podjętych.