Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Delighting Customers autor: Donovan P.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Delighting Customers

How to build a customer-driven organization
Wersja papierowa
Autor: Donovan P.
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-94-01-04528-5
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 264
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
444,50 zł

Our two organizations, Northern Telecom Europe Limited and Oracle Corporation UK Limited, share a number of things in common. Both are striving to become world class in markets where technology is moving fast and
market change is moving even faster. Both are responding urgently to the challenge of meeting the current requirements - and anticipating the future needs - of customers at the international, national and local level. We both
recognize that customer and employee satisfaction now rank with market share as measures for business success. We accept that there are clear links between delighted customers and profitability, customer loyalty and long-term
survival. We are committed to achieving excellence, both as business partners and as employers. There is already strong co-operation between the growing number of professionals in this field as they work together and exchange
experiences for benchmarking and best practice studies. In this spirit of collaboration, we have encouraged Peter Donovan and Timothy Samler to share some of our early experiences with our customer-driven programmes and to
stimulate further debate. Their book provides a wealth of guidance for any organization that has set its sights on delighting its customers and becoming customer-driven. The ten step approach to delighting customers breaks new
ground and offers a blueprint for others to follow. It exemplifies the practical approach that is taken throughout the book.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier