Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 3 produkty,
łącznie za kwotę 829,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Eyaculacion Precoz
Rodrigues J. Nior Oswaldo Martins
349,20 zł

 
ksiazka tytuł: The New Fresh Seafood Buyer's Guide autor: Dore Ian
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The New Fresh Seafood Buyer's Guide

A manual for distributors, restaurants and retailers
Wersja papierowa
Autor: Dore Ian
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-14-7575-992-1
Format: 17.8x25.4cm
Liczba stron: 292
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
483,40 zł

This book is a completely new edition of Fresh Seafood-The Commer­ cial Buyer's Guide, which was first published in 1984. There have been many changes in both product and the seafood business in the intervening years.
About 70 percent of the material in this book is new, a tribute to the rapid pace of change throughout the industry. The subject of this book is fresh seafood. "Fresh" is defined as product handled under refrigeration
(mechanical or ice) from har­ vester to consumer. This excludes frozen product, canned product and other shelf-stable packaging. Frozen seafoods are covered in the companion volume, The New Frozen Seafood Handbook. Many prod­
ucts are, of course, handled in both refrigerated and frozen forms. There may be substantial differences, not just in how they are han­ dled, but in how they are processed, graded and packed. Frozen sea­ foods are often
treated and traded as commodities, with standard descriptions. Marketing and distributing fresh fish and shellfish, which has to be eaten within days of harvest, is necessarily more personal and direct. The contest between
refrigerated and frozen seafoods has continued for many years and shows no signs of resolving. Despite massive im­ provements in the quality of much frozen product, consumers and their retail and restaurant suppliers still
tend to believe that "fresh" is bet­ ter, perhaps simply because the word "fresh" is naturally appealing.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier