Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej
ISBN: 978-83-652-3107-9
Format: 16.0x23.0cm
Liczba stron: 322
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2015 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
Koncepcja niniejszej publikacji zrodziła się na gruncie refleksji dotyczącej modyfikacji szeroko pojętej przestrzeni pedagogicznej, której celem ma być ukierunkowana i celowa zmiana. Jej wprowadzenie ma służyć polepszeniu jakości procesów oraz oddziaływań pedagogicznych, czyli odejściu od standardowego postępowania i działania na rzecz twórczych rozwiązań. Innowacyjne podejście do przekazywania wiedzy i nabywania umiejętności stanowi fundament EDUKACJI DLA ROZWOJU – podnoszenia jakości kształcenia oraz ukierunkowanego wsparcia, uwzględniającego edukację na miarę współczesności. Edukacja spersonalizowana, dostosowana do potrzeb indywidualnych ucznia, daje gwarancję szeroko pojętego sukcesu w nauczaniu