Stymulowanie rozwoju kompetencji emancypacyjnych uczniów w procesie realizacji treści geometrycznych
ISBN: 978-83-652-3100-0
Format: 17.0x23.6cm
Liczba stron: 417
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
Praca dotyka bardzo ważnej kwestii w edukacji dziecka – kształtowania kompetencji emancypacyjnych i to od najmłodszych lat, autorka podjęła się tego nowatorskiego zadania wśród uczniów wczesnej edukacji, na przykładzie zajęć matematycznych.
Jak twierdzi autorka: „Żadne ze gromadzonych w dzieciństwie doświadczeń nie pozostaje bez wpływu na rozwój człowieka. W edukacji człowieka, od jej początku, powinno się uwzględniać to wszystko, co pozwoli obudzić w dziecku dorosłe poczucie odpowiedzialności i gotowości, przygotować je do dorosłego życia”.
Praca porusza nowe, dotychczas nierozpowszechniane wątki. Dlatego jest warta polecenia nauczycielom wczesnej edukacji oraz studentom przygotowującym się do wykonywania zawodu nauczyciela.