Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Strategic Pricing and Management Accounting autor: Dugdale David
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Strategic Pricing and Management Accounting

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-10-322-2484-8
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 194
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
318,10 zł

<P>The book analyses segmentation, value to customer, price-value maps, segmental pricing, product differentiation and dynamic pricing, with traditional economic theory, showing how these ideas have implications for management accountants and the value that they can bring to the business.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier