Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 59,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
555 zagadek o Górach Świętokrzyskich
Jastrzębski Cezary
59,90 zł

 
ksiazka tytuł: Siła komunikacji autor: Duhigg Charles
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Siła komunikacji

Odkryj sekret rozmów, które łączą
(oryginalnie: Supercommunicators. How to unlock the secret language of connection)
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978-83-01-23361-7
Tłumaczenie: Guzowska Małgorzata
Format: 14.8x21.0cm
Liczba stron: 320
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2024 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
59,00 zł

Publikacja Format Wydanie Cena
eKsiążka Audio mp3 1, 2024 r. 64,00 zł
eKsiążka epub 1, 2024 r. 64,00 zł
eKsiążka mobi 1, 2024 r. 64,00 zł
 
 

Chcemy, żeby nasze rozmowy pogłębiały bliskość i prowadziły do rozwiązywania problemów. Chcemy czuć się naprawdę zrozumiani i rozumieć innych. Chcemy wreszcie, by nasi rozmówcy nie traktowali nas jednowymiarowo i dostrzegali w nas więcej niż tylko adwersarzy.

Wszyscy mamy doświadczenie rozmów, które poszły nie tak, jak powinny. Zamiast zbliżyć – oddaliły. Zamiast doprowadzić do rozwiązania problemu – wygenerowały kolejne. Zamiast pogłębić wzajemne zrozumienie – zostawiły nas z poczuciem osamotnienia.

Dobre rodziny, szczęśliwe pary, zgrane firmy i współpracujące ze sobą społeczności wcale nie są jednomyślne. Co więcej, kłócą się o te same rzeczy, co nieszczęśliwi ludzie! Ich spory wyglądają jednak nieco inaczej.

„Świat jest skomplikowany, wiesz? Jeśli chcesz go zrozumieć, potrzebujesz przyjaciół, którzy się od ciebie różnią”

W swoich poprzednich książkach Charles Duhigg wyjaśnił, jak powstają nawyki i czemu służą oraz jak działać „mądrzej, szybciej i lepiej”. Tym razem zagłębił się w to, jak się komunikujemy i co takiego robią najlepsi przyjaciele, wytrawni negocjatorzy i doświadczeni menadżerowie, że ludzie decydują się im zaufać. Wyróżnił trzy rodzaje rozmów, które najczęściej toczymy, i pokazał, jak je prowadzić, by miały sens:

O co tak naprawdę chodzi? – w konfliktach, negocjacjach i codziennych domowych sprawach ważne jest ustalenie, na czym zależy rozmówcom. Zajrzymy do pokoju, w którym ława przysięgłych decydowała o losie Leeroya Reeda, by zrozumieć, że to nie siła argumentów, ale ustalenie wspólnego celu jest kluczem do porozumienia.
Jak się czujemy? – zazwyczaj unikamy rozmowy o emocjach. Na podstawie historii Felixa Sigali, genialnego agenta FBI i mistrza przesłuchań, przekonamy się, że to możliwość przekazania swojej opowieści i wysłuchania historii drugiej osoby zbliża jak nic innego.
Kim jesteśmy? – największym hamulcem sensownych rozmów jest szufladkowanie rozmówcy do kategorii, w której nie chciałby się on znaleźć, jednowymiarowe traktowanie. Zajrzymy do siedziby Netlfixa – mimo że wspierano w niej otwartą, a nawet agresywną komunikację, jeden z dyrektorów powiedział na spotkaniu literalnie o jedno słowo za dużo…

Duhigg oddaje głos negocjatorom, naukowcom, terapeutom i aktywistom. Będziemy towarzyszyć Jimowi Lawlerowi, agentowi CIA, w próbie zwerbowania szpiega. Zobaczymy, jak rozwinęła się dyskusja zwolenników dostępu do broni palnej z osobami, które starały się powstrzymać powtarzające się w kraju strzelaniny w szkołach. Dowiemy się, dlaczego pierwszy pilotażowy odcinek serialu „Big Bang Theory” okazał się kompletną klapą i co takiego zmienili w scenariuszu jego twórcy, że stał się hitem z wielomilionową widownią.

Sekretem tych wszystkich historii jest prosta, uczciwa i otwarta komunikacja. Jak to zrobić? Zapraszamy do lektury!

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier