Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków MD 317
Wersja papierowa
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w PoznaniuISBN: 9788374179164
Format: B5
Liczba stron: 126
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2016 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
15,00 zł
Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania trafnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy odpowiednio skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy.
Niewątpliwą zaletą książki jest praktyczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się firmy na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych reakcji, a także badać różne scenariusze wydarzeń.