Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 50,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Kalendarz Zofia Stryjeńska 2026 A3
Szymanik Bartosz
50,00 zł

 
ksiazka tytuł: Ethics in Marketing and Communications autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Ethics in Marketing and Communications

Towards a Global Perspective
Wersja papierowa
Redakcja: McKinley M.
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-13-493-4750-6
Format: 14.0x21.6cm
Liczba stron: 144
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
161,60 zł

This book takes an international perspective on the topical issues of marketing ethics and ethical communications. The contributors are professors of business in various European institutions who bring their international background and experience to this body of work.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier