Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Budowanie marki uniwersytetu autor: Fabristov Aleksiej
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Budowanie marki uniwersytetu

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-03-23337-7
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 56
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2021 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
334,30 zł

Od końca lat 80. wiodące uniwersytety na świecie stosują różne strategie marketingowe w swoim zarządzaniu. Zainteresowanie marką uniwersytecką na Zachodzie podyktowane było ekspansją globalnego rynku szkolnictwa wyższego i pojawieniem się krajowych, a następnie międzynarodowych rankingów akademickich. Nowoczesne warunki wymagają zastosowania nowych metod również przez rosyjskie uniwersytety. Jednakże możliwości stosowania narzędzi marketingowych i komunikacyjnych mogą się znacznie różnić na różnych rynkach krajowych. Autor stara się sformułować teoretyczne podstawy koncepcji marki uniwersytetu w Rosji oraz propozycje praktycznego zastosowania tej koncepcji przez rosyjskie uniwersytety. Książka polecana jest dla specjalistów w zakresie marketingu usług edukacyjnych i zarządzania w szkolnictwie wyższym, a także dla nauczycieli i studentów odpowiednich specjalności.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier