Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Der zufriedene Patient autor: Freudenthaler Ingeborg
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Der zufriedene Patient

Qualitäts- und Praxismanagement für den Arzt
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-35-404-2909-8
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 152
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2003 r.
Język: niemiecki

Dostępność: dostępny
141,60 zł

<P>Qualitätsoptimierung bedeutet höhere Patientenzufriedenheit und sichert langfristig die Existenz Ihrer Praxis.<BR>Der Leitfaden bietet Ihnen alle Informationen für ein <STRONG>perfektes Qualitäts-
und Praxismanagement</STRONG>, orientiert an den neuesten Standards der Qualitätssicherung.</P> <P>- Optimierte Abläufe in Diagnostik und Therapie<BR>- Ausgewogener Einsatz aller Ressourcen<BR>-
Gezieltes Fehlermanagement<BR><BR><STRONG>Mit konkreten Vorschlägen, Tipps und Checklisten!</STRONG></P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier