Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 6 produktów,
łącznie za kwotę 1 672,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Foundations of the Psychological Intervention
Salvatore Sergio
299,70 zł

 
ksiazka tytuł: From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

From Customer Retention to a Holistic Stakeholder Management System

Living a Vision
Wersja papierowa
Redakcja: Huber Margit
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-36-420-9606-8
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 224
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
323,10 zł

The Beginnings of TRI*M - a Personal Account.- The Food Industry: Using TRI*M for Product Improvement.- How Can Market Research Findings Lead to Lasting Improvements Within a Company?.- The TRI*M Principle-Applying It in the Public Sector.- Stakeholder Based Measuring and Management of CSR and Its Impact on Corporate Reputation.- Developing the Customer Experience Programme at UNITE: Working Towards the Integrated Approach.- TRI*M: Messe München (Munich Trade Fair) - Fit for the Future.- A Short History of Customer Retention - The TRI*M Benchmarking Database as an Experience Database.- How to Obtain the Voice of the Customer - Experiences with the Introduction of an Integrated Customer Retention System in the MAN Commercial Vehicles Group.- Firsthand Report of the Commerzbank on the Use of the TRI*M-System for the Employee Survey.- Monitoring of Transformation Processes Using the TRI*M Method.- Customer and Brand Loyalty Research - Two Separate Fields?.- How Does Customer Retention Work?.- Implementing the TRI*M Approach as a Stakeholder Management System for Russia's Largest Telecom Provider.- A Framework for Social Development Assessment.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier