Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 39,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Deziluzja w kinie
39,00 zł

 
ksiazka tytuł: Crisis Management in the Tourism Industry autor: Glaesser Dirk
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Crisis Management in the Tourism Industry

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-07-506-6523-0
Format: 18.9x24.6cm
Liczba stron: 284
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2006 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
459,70 zł

The tourism industry is arguably one of the most important sources of income and foreign exchange, and is growing rapidly. However, national and international crises have huge negative economic consequences. <BR id="CRLF"><BR id="CRLF"><STRONG>Crisis Management in the Tourism Industry</STRONG> aims to illustrate the theories and actions that can be taken to better understand consumer, economic and environmental reaction, in order for the businesses involved to be more prepared for such events. Now in its second edition, this text has been fully revised and extended to include recent events such as Bali, SARS and international terrorism, expanding sections such as:<BR id="CRLF"><BR id="CRLF">* Terrorism and criminal activities<BR id="CRLF">* Risk perceptions and the influencing variables<BR id="CRLF">* The stakeholder concepts<BR id="CRLF">* Analysis methods- visibility of advantages/disadvantages of methods<BR id="CRLF">* Marketing instruments and best practices<BR id="CRLF"><BR id="CRLF">Written by one of the world's leading experts from the World Tourism Organisation, the book has global coverage, and presents international, up-to-date case studies and examples from countries such as the UK, Australia and USA. <BR id="CRLF">The book provides discussion of:<BR id="CRLF">* The influential effect of the mass media <BR id="CRLF">How crises effect the purchase decision process <BR id="CRLF">Destination branding/image and its manipulation <BR id="CRLF">Preventative crises management and strategies<BR id="CRLF"><BR id="CRLF">Crisis Management in the Tourism Industry is an essential guide to explaining how the tourism industry can prepare and succeed in the face of the effects of crises.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier