Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 9 produktów,
łącznie za kwotę 1 288,40 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Frames of Mind
Hudson Liam
260,60 zł

 
ksiazka tytuł: Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries autor: Hadas Leora
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Authorship as Promotional Discourse in the Screen Industries

Selling Genius
Wersja papierowa
Autor: Hadas Leora
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-03-675-0404-5
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 210
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
305,90 zł

<P>This book discusses the use of authorship discourses and author figures in the promotion and marketing of media content, dealing with the U.S. mainstream media, including franchise film, network television, and triple-A video games. </P>
<P>The research takes a unique approach studying ideas of authorship in promotion, diverging from extant approaches looking at the text, production, or reception. Conceptualizing authorship within the logic of media branding, the book studies the construction of ideas around creativity and the creative person in marketing and publicity content where media industries communicate with audiences. A cross-media approach allows the book to take a broad look and make comparisons across the increasingly integrated media industries. </P>
<P>The book will be of great relevance to academics in the fields of film, television, and media studies, including postgraduate students, conducting teaching and research around authorship, media industries, and media promotion.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier