Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Zarządzanie marką autor: Halina Szulce, Karolina Janiszewska
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Zarządzanie marką

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 978-83-7417-704-7
Liczba stron: 140
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
7,50 zł

We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii, zmianami w zachowaniach nabywców oraz wysokim poziomem konkurencji ważne znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw ma wizerunek i siła marki. Problemy związane z umiejętnym kreowaniem marki i zarządzaniem nią nie dotyczą już tylko rynków dóbr konsumpcyjnych, ale coraz częściej są widoczne na rynkach usług, na rynkach nowej technologii oraz na rynkach dóbr przemysłowych. Zatem właściwe wykorzystanie strategii zarządzania marką jest zdeterminowane możliwościami adaptacji narzędzi wspomagających proces zarządzania, a także specyficznymi potrzebami i oczekiwaniami klientów. Tym samym klasyczne ujęcie problematyki zarządzania marką wymaga umiejętnego dostosowania w zależności od charakteru rynku, którego dotyczy.

Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki wraz z uwzględnieniem narzędzi wspomagających proces zarządzania. Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych.
1.Pojęcie.istota i funkcje marki
2.Wizerunek i tożsamość marki
3.Wartość,siła i kapitał marki
4.Pozycjonowanie marki
5.Strategie zarządzania marką
6.Zastosowanie koncepcji zarządzania marką

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier