Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Brand Presentation on Consumer Preferences Of Rice in Singapore autor: Han Lindy
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Brand Presentation on Consumer Preferences Of Rice in Singapore

Wersja papierowa
Autor: Han Lindy
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-38-433-7493-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 68
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
374,70 zł

A data analysis supports our observations of the impact of colours, words and images on brand rice perception. This research ultimately indicates that the impact of brand rice perception will lead to higher consumer preference. The results of our experiment indicates that the use of the colour "Red", the word "Royal" and the mythical image "Phoenix" have the greatest positive effect on the respective aspects of rice brand perception.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier