Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 16 produktów,
łącznie za kwotę 2 589,20 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Call My Name
Wyatt Heather
51,40 zł

 
ksiazka tytuł: Brand Management in a Co-Creation Perspective autor: Hansen Heidi
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Brand Management in a Co-Creation Perspective

Communication as Constitutive of Brands
Wersja papierowa
Autor: Hansen Heidi
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-03-675-0497-7
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 210
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2023 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
300,30 zł

<P>This book articulates a new theoretical approach to branding, labelled the Communication as Constitutive of Brands (CCB) approach. This approach combines understandings from the CCO (Communication as Constitutive of Organization) perspective with the branding literature. </P>
<P>The author outlines the evolution of corporate branding theory that has developed from an identity approach rooted in signalling theory to an understanding of brands as co-created by multiple stakeholders. She then develops and elaborates the latter approach by formulating and explicating the CCB approach, within which a brand is conceptualized as a discursive brand space grounded in a performative and interactional ontology. Brand discourses are produced in a number of conversational spaces inhabited by both human and non-human actors. Seeing that non-human actors have agency, hybrid agency and ventriloquism are key notions in the CCB approach, and the role of the brand manager is to function as a practical author. The CCB approach is explicated and sustained by five chapters that each elaborate on a certain aspect of CCB and demonstrate the theoretical points in a number of analyses (the process of brand creation, the set-up of conversational spaces, the role of materiality and macro-actors, frame games, and the brand manager as a practical author). The data in the analyses originates from a case that is used throughout the book. </P>
<P>Written for scholars and university students within the field of branding and organizational communication, this book represents an area of developing interest within the field of marketing.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier