Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 564,80 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Prosperando a través de la transición
O'Doherty Denise
71,30 zł

 
ksiazka tytuł: Decision-making for New Product Development in Small Businesses autor: Haropoulou Mary
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Decision-making for New Product Development in Small Businesses

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-03-675-0412-0
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 182
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
318,10 zł

<P>What goes on in a small firm that lives or dies by its capacity to innovate? How are decisions made on new product development, and how does that feed into the ecological, social and financial sustainability of the firm? This book answers the questions through an in-depth look at a small business that manufactures high-end carpet yarn.</P>
<P></P>
<P>Using advanced analytical techniques to interrogate rich qualitative data, the book draws together established theories of decision-making and new product development, coupled with thinking about business sustainability to improve our understanding of this important area of business practice. The book further reinforces the importance and role of organizational learning in organizational decision-making, based on novel analysis of empirically developed qualitative data.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier