Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: The Study of Indonesian Public Awareness towards Green Products autor: Haryanto Budhi
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Study of Indonesian Public Awareness towards Green Products

Wersja papierowa
Wydawnictwo: OmniScriptum GmbH & Co. KG
ISBN: 978-36-597-1178-7
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 64
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2015 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
176,90 zł

The consumer behavioral processes on green products is relatively important for studied, especially in Indonesia, which is one of the developing countries, where the level of public awareness to consume green products is relatively low. So, the process of the formation of positive attitudes towards green products is the main focus of research. In the model, the process of formation of positive attitudes towards green brands is influenced by green brand positioning, functional benefits, emotional benefits, green brand necessity, as well as environmental knowledge as moderating variables. In summary, this study provides an understanding of how to form the consciousness of public, through the positive attitude towards green products

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier