Przyczepne historie
Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane
(oryginalnie: Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die)
Wersja papierowa
Autor:
Heath Chip, Heath Dan
Wydawnictwo:
MT BiznesISBN: 978-83-8087-931-7
Tłumaczenie: Malcherek Monika
Format: 14.1x21.8cm
Liczba stron: 360
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wydanie: 2022 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
59,90 zł
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.