Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 49,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Rozmówca
Carter Chris
49,90 zł

 
ksiazka tytuł: Religion in the Media Age autor: Hoover Stewart M.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Religion in the Media Age

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-04-15-31423-7
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 352
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2006 r.
Język: angielski

Dostępność: aktualnie niedostępny
338,30 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

<P>Looking at the everyday interaction of religion and media in our cultural lives, Hoover's new book is a fascinating assessment of the state of modern religion. </P> <P></P> <P>Recent years have produced a marked turn away from institutionalized religions towards more autonomous, individual forms of the search for spiritual meaning. Film, television, the music industry and the internet are central to this process, cutting through the monolithic assertions of world religions and giving access to more diverse and fragmented ideals. </P> <P>While the sheer volume and variety of information travelling through global media changes modes of religious thought and commitment, the human desire for spirituality also invigorates popular culture itself, recreating commodities - film blockbusters, world sport and popular music - as contexts for religious meanings. </P> <P>Drawing on research into household media consumption, Hoover charts the way in which media and religion intermingle and collide in the cultural experience of media audiences. </P> <P></P> <P><EM>Religion in the Media Age</EM> is essential reading for everyone interested in how today mass media relates to contemporary religious and spiritual life.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier