Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Strategische Zielgruppenbestimmung, Produktpositionierung und Kohortenanalyse autor: Horn Roland
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Strategische Zielgruppenbestimmung, Produktpositionierung und Kohortenanalyse

Ein Beispiel aus dem Pharmamarkt
Wersja papierowa
Autor: Horn Roland
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-38-244-0295-3
Format: 14.8x21.0cm
Liczba stron: 282
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1996 r.
Język: niemiecki

Dostępność: dostępny
174,40 zł

Mit der in dieser Arbeit dargestellten Kohortenanalyse wird versucht, die hinter den Faktoren Zeit und Dynamik stehenden Prozesse sowie deren Auswirkungen aufzudecken und für eine strategische Zielgruppenbestimmung
nutzbar zu machen.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier