Poznań

 

 
Produkt "Holiday Heart Strings" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 5 produktów,
łącznie za kwotę 947,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Holiday Heart Strings
Walker N.R.
75,00 zł

 
ksiazka tytuł: Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics autor: Howaniec Honorata
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Corporate Social Responsibility and Marketing Ethics

The Effects of Value-Based Marketing on Consumer Behaviour
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-10-323-2923-9
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 238
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
317,30 zł

<P>This book demonstrates the concept of CSR and how it is included as an element of value-based marketing. Using research from the Polish market, the author explores the concept of value-based marketing, how organisations are implementing CSR and analyses the effect on consumer behaviour. </P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier